jagochminahallon

Alla inlägg under maj 2012

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 7 maj 2012 16:14

hej hej! igår hade jag en super dag. jag red på minfavorit häst neffe<3 det var fri ridning och då får man rida själva. Vi galopperade massor som är så jä*vla kul! neffe är verkligen jätte bra på det. Han är så himla snälll och duktig. Jag vet inte vad jag skulle göra om han försvann neffe är mitt hjärta   jag skulle inte kunna leva utan honom.Han är mitt allt.

(ska lägga ut en bild sen)


Och på onsdag ska jag följa med Wilma till blåkulla där finess min andra favorithäst finns

imorn har jag också ridnng igen:). På onsdag harjag spanska prov hoppas det går bra!!


hejdå

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 6 maj 2012 18:33

Ledsen att vi inte har bloggat men i dag hade jag träning och i går hade Amanda dans uppvisning och Malin va på nåt slags lägger eller nåt sånt var det i alla fall. Men jag kom 45min försent för den bussen jag och min kompis skulle ta gick inte på söndagar så vi åkte till brandbergen och tog 829 till vikingaskolan och , hon ville inte sitta i hallen så hon satt i omklädningsrummet och spelade på sin mobil . Men det var kul på träningen och i går var jag med samma kompis som jag va med i dag och vi hoppade studsmatta och det gjorde vi i dag också Men ska typ äta mat snart e "hungrig" jaja det var det ska säga till Malin och Amanda att de också får blogga lite . Men om ni vill veta mer om cheer leading och mina träningar så gå och kolla min blogg som jag har med en av mina kompisar från laget den heter: swedencheerleading.blogg.se men ses //Andrea   

Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards