jagochminahallon

Alla inlägg under september 2012

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 14 september 2012 18:17

Hej! jag är ledsen att vi inte har bloggat på länge  men det har hänt en massa så vi har inte haft tid men nu är jag sjuk   men min idol är också sjuk(Justin Bieber) så då blev jag lite gladare     men jag har blivigt rätt så bra vänner med dom i min sim grupp (teknik simmar på torvalla)   men jag är så ..... arrrghhhhhhhhhh jag hatar att vara kääär   det är så j*vla irriterande ....eller inte irriterande bara jobbigt   men det är för att den jag är kär i är en IDIOT   bokstavligen är oansvarig rätt så taskig   mot mig och så är jag kär i honom helt hopplöst  men jag får väl stå ut jag är inte den ända med kärleks problem    men jag klarar nog mig   jag ska bli kamrat stödjare på min skola   det ska vara kul // Malin

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 1 september 2012 16:12

På Malin´s fest       

     

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 1 september 2012 16:10

  jag och Malin på hennes båt roligt   

   


Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 1 september 2012 16:05

Jag på gröna lund med några kompisar (jag på jacka) // Andrea

                                                    

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 1 september 2012 15:44

Hej!!! Det var ett tag sen vi bloggade , men jag kan berätta lite vad jag har gjort på lovet och så vidare . Jag har varit med malin typ halva lovet det var kul var på hennes båt , det var kul. Jag har nästan inte varit med Amanda nånting   men jag fick träffa henne på malin´s sleep over fest . Och det kan man kalla en rolig fest. Vi såg på film , åt mat, = jätte kul   . Det kommer någ bilder på det både med båten och festen hihi ska för söka lägga upp lite nu medans man har tid och kommer ihåg det . jag har varit hos min farmor också ,morfar´s ö , mormor sen var vi ( familjen) på High Caparall det var kul där med . Jag har haft en rätt bra sommar . det tror jag Amanda och Malin också har haft . Men nu har de blivit förkylda , malin mår bättre nu då men Amanda hade feber i tor men hon var iskolan ändå för hon ville inte missa spanskan (haha, Amanda) men det var väll det , jag ska tjata på de att de också måste bloggga lite . // Andrea     

Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards