jagochminahallon

Alla inlägg under oktober 2012

hej

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 26 oktober 2012 17:28

Hej ! Jag och Malin hade filmat ett klipp som  var tydlingen för långt....   jaha det får väll hamna på youtube då. Ska försöka lägga till youtube sidan eller så. Men fyllde år i tisdags och fick inget jag önskade mig men men har ju maskerad fest imorgon med alla mina pollre (hehe, polare) och ska ta en massa bilder och lägga upp men nu måste jag hjälpa min mamma att fixa till imorgon så ses //Andrea

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 15 oktober 2012 09:07

Jag är på sjukhuset nu ska operera hälsenan för jag har ju en sjukdom i mina ben   men det kommer nog gå  bra men ska opereras vi lunch så jag får inte äta nått förän efter operationen  jag är hungrig jag sitter och ser på harry potter och fenixorden med pappa   // kram från malla den balla  

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 9 oktober 2012 21:06


  filmade i söndags , sorry att jag inte ha lagt upp det tidigare men ska försöka vblogga lite ner jag inte orkar skriva   

Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards