jagochminahallon

Alla inlägg under december 2012

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 21 december 2012 18:18

Hejsan nu har vi äntligen lov vilket vi säger jippie till. idag har jag varit i centrum och typ julshoppade lite. jag hittade två tröjor och saker till min familj men min pappa har jag inte köpt nåt till än... igår var jag med malin vilket jag är nu oxå. Det bästa här är att jorden skulle gå under under idag typ vid 14 och nånting och vi överlevde    haha men alvarligt jag trode ändå inte att den skulle gå under. inte först om typ miljonerr år men mänskilgeheten kan ju gå under. Men mina käsrleks problem har inte löst sig än.. vilket är lite synd. Men jag missade den sista dagen sdkolan innan lovet för då var jag sjuk. Jag är ju typ väsrdens mest efterblivana perrson men men. Han jag gillar har helt från ingenstans slutat följa mig på instagram.¨Men nu när man snakar om insatgram så följ oss @Andenandrea , @mallan_bieber och @amanda_pattinson eller ta gärna kontakt med oss på kik om ni vill Andenandrea , MallanBieber , TheOnlySmile (det är våra namn på kik)   Vi ska försöka att lägga upp en video som är tydligen för lång för youtube men vi =jag ska fixa så den blir två. men det var allt från mig //Andrea


Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards