jagochminahallon

Alla inlägg under april 2013

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 30 april 2013 20:43

Hej jag vet att det var ett tag sen vi bloggade men hoppas ni gillar det jag har gjort (piffat upp den lite) alla är och firar valborg på och sitt sätt malin sitter hemma helt ensam och jag har gäster (min gudmor och hennes dotter) amanda är i vendelsö säkert på vendeslö gård och titatr på brasan. vi blir jätte glada om ni kommenterar att vi ska blogga mer osv för då vet vi att det är några som fortfarande läser vår blogg även fast vi bloggar jätte sällan men vi gåri skolan oxå + egen fritid. nästa vecka är det one direction konsert som amanda ska gå och se och fredagen (10 maj) sak jag tävla rm. vi kom 3 i dm vilket var jätte kul. vet att det inte kommer så mycket bilder med det finns alltid på min egna blogg men vi eller jag och amanda finns på instagram och på kik om det är nåt ni vill eller så (jag har privat på instagram men följer er tillbaka) namn: andenandrea och amanda_twihard hon har oxå privat men jag följer er tillbaka och jag ger ut min kik men inte hennes det är samma namn men ses //Andrea  

Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards