jagochminahallon

Alla inlägg under januari 2013

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 25 januari 2013 17:00

Hej jag vet att det var ett tag sen men men , ´jag ocrkar inte skriva av det jag skrev på min blogg så om ni vill veta vad som hänt mig eller vad jag gör eller´hur jag mår så gå in på min egna blogg www.Minrelationtillmusiken.bloggplatsen.se gå in där så vet ni vad som hänt mig osv och Malin och Amanda ska jag tjata på att de oxå måste blogg och inte bara jag. Jag delar inte bara med mig av min blogg bara för att jag vill ha fler tittare eller jo det oxå men det för jag orkar inte lägga upp och skriva samma sak som där (gud vad jobbigt för det skulle vara en smilie här men det blev ingen blink smile)

men hörs/se //Andrea

Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards