jagochminahallon

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 19 februari 2012 10:47

Hej nu är jag tillbaka från västerås vi kom fema men enligt mig och resten av laget så hade domarna synfel eller nåt jaja det var kul i allafall det var vårt lags första tävling så jag tycker att det gick väldigt bra än då . Men jag kom hem vid halv tie så jag missade melo så kan nån säga vilka som gick vidare jag vill veta! och jag sov på en  jätte hård säng på hotelet så jag låg och vred mig hela natten så när jag kom hem så var jag jätte trött sen såg jag på en komedi och sedan gick jag och la mig så var det och i dag ska jag försöka vara med nån t.ex Malin ses //Andrea

love er   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards