jagochminahallon

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 24 februari 2012 14:39

Jag har varigt sjuk sen i lördas   men nu mår jag bättre  imorgon ska jag va med andrea SUPERKUL  i alla fal har jag inte bloggat mycket   men jag försöker   på söndag åker jag och min familj mamma och pappa jag och syrran  till orsa och åker skidor kul.....hihi jag vill inte dit men måste det bra med det är att på torsdag ska vi till björn och tiger parken  fast jag kommer säkert behöva gå upp tidigt  men jag har ett  STOR SAK JAG VILL HA EN NY DATOR!!!  jaja  det var allt från mig   ///malla den balla !!!         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards