jagochminahallon

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 7 mars 2012 15:47

  hej jag heter Amanda och är tolv år  ja jag vet att jag inte har skrvit någon gång! Men jag har typ inte fattat och haft tid  men jag brinner för djur  mina intressen är såklart djur;) jag har målat i 6 år. jag rider en gång i veckan och mina favorthästar heter Neffe och Finess men jag dansar också. Jag skriver  berättelser som jag kanske kan lägga in på bloggen.   Jag har känt Malin sen  dagis  

och känt Andrea sen jag började sexan och min andra bästa vän är rebeccka  Jag läser böcker väldigt mycket   men jag samtidigt är en glad och sprallig tjej  . Jag pluggar hårt och mycket men gillar INTE att bli kallad plugghäst! Men mina favoritböcker är vimpire academy,house of night,fallen ängel,cirkeln mm. (orkar inte skriva alla) Artisterna  som jag gillar är Kerli,danny,adele,avril lavinge,loreen mm  mina favorit färger 'är: svart,lila,rosa. Jag har en hund och fyra kaniner    

 det var allt från mig:) Amanda

Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards