jagochminahallon

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Andrea Malin Amanda B.S.BJ - 17 mars 2012 18:56

  Heej! Det är jag malinJag har inte bloggat på länge sorry.I alla fall det jag har lyssnat på musik specielt Nicki Minaj Super Bass  den äger Adele Rolling in the deep Loreen Euphoria    och varigt med kompisar  . Idag var jag och klippte mig och slingade det blev inte bra enligt mig   ,visst håret blev mer ljust men syns inte att jag har slingat   och just lyssnar jag på justin bieber   gissa vilken här är en ledtråd=  hmm....baby så klart jag ÄLSKAR JUSTIN BIEBER  BABY BABY BABY OOOHH  I´M LIKE BABY BABY BABY NOO  I`M LIKE BABY BABY BABY OOOHH I THOUGHT  YOU`D  ALWAYS BE MINE (mine)  .Jag tror jag har berättat allt nu hmm...just det imórgon är det 147 dagar till min födelsedag   kramis från malla malligaste malin  

Presentation


Andrea,Malin,Amanda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du gjort slut med nån som du inte i egentligen inte ville göra slut med?
 JA!!!!!!!!!
 NEJ!!!!!!!!!!!
 KANSKE...............
 JA, SAKNAR HAN / HENNE!!!!!!!!!!
 HADE INGET VAL........

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards